Annons:

Hyatt planlægger 45 nye hoteller

Hyatt Hotels Corporation annoncerede i dag planer om at accelerere sin vækst i Nord- og Syd Amerika. Frem til 2023 forventer selskabet at åbner 45 nye hoteller i regionen.

På grund af stigende efterspørgsel efter fritidsrejser forventes 45 hoteller at slutte sig til Hyatts portefølje af mærker i 2022 og 2023. Derudover har Hyatt underskrevet ledelses- og franchiseaftaler for hoteller på 11 nye markeder og 19 eksisterende markeder på tværs af Amerika.

“At lytte til vores gæster, World of Hyatt-medlemmer og kunder har aldrig været vigtigere. Mens bedringen efter pandemien fortsætter, er vi fortsat meget bevidste om, at vi er til stede på markeder, der betyder mest for den rejsende i dag og i morgen,” sagde Jim Chu, Hyatts direktør, Vice President, global franchising og udvikling. “Vores pipeline af nye ejendomme signalerer, at Hyatt er godt rustet til at imødekomme efterspørgslen efter flere fritidsrejseoplevelser i steder som Cozumel, Panama City, Punta Cana og South Beach samt større byer, herunder Denver, Montréal, Oakland og Memphis, som vil byde velkommen til deres første Caption by Hyatt hotel.”

For at fremme bevidstheden om, og væksten i, World of Hyatts loyalitetsprogram, forventer Hyatt at udvide yderligere i Amerika. Frem til gennem 2023 åbnes på 11 nye markeder med Hyatt’s øvrige brands; Dreams, Hyatt Centric, Hyatt House, Hyatt Place, Hyatt Regency, The Unbound Collection af Hyatt og Thompson Hotels.

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.