På grund af stigende efterspørgsel efter fritidsrejser forventes 45 hoteller at slutte sig til Hyatts portefølje af mærker i 2022 og 2023. Derudover har Hyatt underskrevet ledelses- og franchiseaftaler for hoteller på 11 nye markeder og 19 eksisterende markeder på tværs af Amerika.
“At lytte til vores gæster, World of Hyatt-medlemmer og kunder har aldrig været vigtigere. Mens bedringen efter pandemien fortsætter, er vi fortsat meget bevidste om, at vi er til stede på markeder, der betyder mest for den rejsende i dag og i morgen,” sagde Jim Chu, Hyatts direktør, Vice President, global franchising og udvikling. “Vores pipeline af nye ejendomme signalerer, at Hyatt er godt rustet til at imødekomme efterspørgslen efter flere fritidsrejseoplevelser i steder som Cozumel, Panama City, Punta Cana og South Beach samt større byer, herunder Denver, Montréal, Oakland og Memphis, som vil byde velkommen til deres første Caption by Hyatt hotel.”
For at fremme bevidstheden om, og væksten i, World of Hyatts loyalitetsprogram, forventer Hyatt at udvide yderligere i Amerika. Frem til gennem 2023 åbnes på 11 nye markeder med Hyatt’s øvrige brands; Dreams, Hyatt Centric, Hyatt House, Hyatt Place, Hyatt Regency, The Unbound Collection af Hyatt og Thompson Hotels.