Pia Kirkeskov Andersens CV tæller både mange års erfaring fra McKinsey som konsulent, flere internationale jobs i bl.a. Singapore, New York, Sidney og London og erfaring som iværksætter, hvilket gør hende til et stærkt valg som Tivolis nye kommercielle direktør. Tivoli skal de kommende år vækste gæster – både til det klassiske besøg i Haven, men også til nye formater beslægtet med kerneforretningen. Pia Kirkeskov Andersen vil med sin store erfaring og brede profil helt oplagt styrke den udvikling, herunder ikke mindst Tivolis fortsatte digitale ambitioner.
Tivolis direktør Susanne Mørch Koch siger:
”Pia bliver en stærk leder på et helt centralt område – og bliver del af en virksomhed, der er inde i en rigtig god udvikling. Tivoli står foran en fortsat transformation de kommende år, bl.a. med omfattende investeringer i Haven, der skal styrke vores markedsposition yderligere. Her bliver Pia med sin kommercielle erfaring og indsigt helt central i at indfri vores ambitioner. Og så bliver Pia en god makker og sparringspartner i vores udvidede direktion”
Tivolis nye kommercielle direktør Pia Kirkeskov Andersen fortæller:
”Jeg ser enormt meget frem til at blive en del af udviklingen af Tivolis allerede stærke kommercielle område. Det er et privilegie at træde ind i en virksomhed som Tivoli med en så fin historie, der trods et volatilt marked har vist evnen til at udvikle sig, investere og levere overbevisende resultater. Jeg glæder mig til, sammen med resten af organisationen, at forløse Tivolis store kommercielle potentiale”.