Annons:

Forretningsrejser vil være en positiv overraskelse i år

En rapport fra IHG Hotels & Resort konstaterer, at små og mellemstore virksomheder fører i stigningen af forretningsrejser, drevet af mindre strenge rejserestriktioner og flere globale begivenheder.

Forretningsrejser er forventes til at give en “en positiv overraskelse” for mange mennesker i år, ifølge IHG-rapporten og som kommenteres af Derek DeCross, senior vice president for globalt salg for IHG Hotels & Resort.

Virksomhedens udsigter for SMV, Corporate og Groups & Meetings viser, at fremgangen af forretningsrejser ledes af små og mellemstore virksomheder og vil fortsætte med at samle damp, især i sidste halvdel af 2022. IHG forventer fortsat vækst i forbrugernes efterspørgsel drevet af mildere rejserestriktioner, øget flytilgængelighed og tilbagevenden af globale begivenheder, siger DeCross.

IHG har bemærket en stigning i forbruget af American Express kommercielle kort i anden halvdel af 2021, ledet af små og mellemstore virksomheder. Hoteller oplever også, at virksomhedernes midlertidige rejser stiger, efterhånden som den væsentlige forretningsefterspørgsel vender tilbage. I det kommende år projekterer IHG, at møder vil centrere sig om mere målrettede kultur- og teambuilding-begivenheder, efterhånden som folk søger at få mest muligt ud af deres tid sammen.

Da folk fortsat er bevidste om antallet af deltagere, vil møder have en tendens til at være mere små og mellemstore begivenheder. Rapporten konkluderer også, at SMERF (sociale, militære, uddannelsesmæssige, religiøse og broderlige) grupper vil se stærk vækst i 2022.

Sidste år forbedrede hotelgruppen sit Meet with Confidence-program til at omfatte to hybride muligheder for møder og begivenheder. Den smarte løsning inkluderer hurtig COVID-19-test på stedet, mens ekspertløsningen inkluderer virtuelle teknologioplevelser og “kurateret” mad og drikke leveret til deltagere uden for stedet.

“Vi ser frem til et stærkt år for forretningsrejser,” sagde DeCross, “og er overbeviste om, at vi har de rigtige programmer på plads for at gøre det muligt for vores kunder at få succes, uanset deres behov.”

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.