Annons:

Forretningsrejsebureauet TripActions rebrander sig til Navan

Det nye navn træder i kraft den 7. februar, fortæller kilder til mediet Skift, og kommer efter, at bureauet registrede varemærket sidste år. I oktober fortalte TripActions til Skift, at det får "varemærker og domæner ofte", og at registreringen "ikke var vejledende" for en navneændring.

Det er uklart, hvad strategien er for rebrandet, og hvad Navan skal repræsentere – måske navigere?

TripActions har ikke umiddelbart reageret på Skift for kommentar.

Varemærke-/tjenestemærkeansøgningen (nedenfor) spænder over seks kategorier, og omfatter såvel som booking af rejser og administration af rejser mulighed for udstedelse af kreditkort og betalingskort, behandling af kreditkort og betalingskorttransaktioner og finansiel administration af kreditkort og betalingskort regnskaber.

I oktober rejste TripActions 300 millioner dollars, med den ekstra finansiering, der skulle “bruges til at accelerere ekspansion.”

Ved udgangen af juli 2022 havde TripActions 2.500 ansatte fordelt på næsten 60 globale kontorer.

TripActions er ikke den eneste, der leder efter en frisk start, da firmarejser begynder at komme sig. I sidste uge annoncerede det rivaliserende bureau American Express Global Business Travel, at det var ved at omstrukturere for at fokusere på små og mellemstore virksomheder.

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.