Holiday Inn Express fortsætter med at tiltrække hotelejere, efterhånden som det udvider til nye markeder, herunder dets første hotel i Japan, verdens tredjestørste rejsemarked.
Holiday Inn Express udvider i hvert hjørne af USA, og siden 2019 har hotellet åbnet 11 nye hoteller alene i Florida. Mærket har kortlagt en vækst på 5% i åbninger i Americas-regionen siden 2019. Kina tegner sig for mere end halvdelen af mærkets samlede globale vækst. Mærkets udviklingsstrategi er i overensstemmelse kortlægningen af Kinas højhastighedstog, og franchisemodellen understøtter robust vækst i regionen. Holiday Inn Express-hoteller er i næsten alle dele af Kina.
Stephanie Atiase, Vice President hos IHG Hotels & Resorts og Global Brand Head for Holiday Inn Express, sagde: “Holiday Inn Express blev skabt for at udfordre rejsebranchen med en tro på enkle og smarte rejser. Vores ejere nyder godt af høje belægningsprocenter og vores målrettede moderne design. Globalt har vores brand klaret sig godt under hele pandemien.”
“Nu, efter at have udviklet en stærk gæsteloyalitet, markerer vi en væsentlig milepæl med mere end 3.000 hoteller i 50 lande med dedikerede hotelkolleger, der brænder for service. Når vi ser på fremtiden og byder en ny generation af rejsende velkommen, vil vi fortsætte med at levere en gode oplevelser, vores gratis Express Start-morgenmad.”