Annons:

Svenske SAS-kunder beder fogeden om hjælp

Refunderinger lader stadig vente på sig. SAS vil ikke sætte tidsfrist på tilbagebetalingen.

Kunder, der har ventet siden april måned på at få refunderet deres billetter for aflyste flyafgange, går nu til denne svenske Kronofogden for at få deres penge igen, skriver Dagens Industri.

Ifølge de berørte kunder har SAS gentagne gange lovet at få orden på refunderingerne, men har sagt at håndteringen af de mange refunderinger gør, at selskabet er forsinket. Derfor var meldingen til kunderne først, at refunderingerne ville blive betalt i løbet af maj måned, så juni og derefter juli måned.

Nu siger SAS, at man ikke tør sætte en tidsfrist på, hvornår man har ekspederet samtlige refunderinger.

SAS er, i lighed med en række andre flyselskaber, likviditetsmæssigt udfordret og fik først i sidste uge endelig godkendelse af den hjælpepakke, der skal sikre selskabets overlevelse efter Corona-pandemiens nedlukning af flytrafikken i foråret.

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.