Annons:

Her er Norwegians nye reklame

Norwegians nye globale markedskoncept er baseret på, hvordan udbuddet af flyruter og lave priser har bragt verden tættere sammen. Med den nye kampagne, som bliver markedsført i 15 lande, ønsker Norwegian at inspirere både eksisterende og nye kunder til at rejse med Norwegian, ifølge en pressemeddelelse.

– Vi ønskede at lave en kampagne, der minder folk om, at Norwegian siden starten af 2002 har gjort det lettere for alle at rejse uanset størrelsen af pungen. I dag, med over 150 destinationer, attraktive priser og nye linjer, har verden aldrig været mere tilgængelig, siger Stine Steffensen-Børke, Norwegians marketingdirektør.

Reklamekonceptet “The world has never been closer“ er udviklet af TRY, og målet er at øge kendskabet i nye markeder samt inspirere og skabe rejselyst i et modent marked.

– Verden har faktisk aldrig været tættere end nu, og det ville vi bogstaveligt talt have med i denne kampagne. Vi ville illustrere det, du ser, lugter og oplever, når du rejser og fanger feriefølelsen, fortsætter Stine Steffensen-Børke.

“The world has never been closer“ vil blive lanceret i 15 forskellige lande og bliver rullet ud i slutningen af januar.

Du kan se reklamen Her.

Kommentarer är stängda.

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.