Thailands turistråd (TAT) afsluttede denne uge endnu en succesfuld udgave af deres årlige Amazing Thailand Roadshow to Nordic 2025, efter turistrådets B2B-workshop i København løb af stablen den 28. oktober.
Mere end 20 thailandske turismeleverandører, herunder førende hoteller og DMC’er, deltog i årets arrangement og gennemførte tilsammen intet mindre end 178 møder med rejsebureauer og turoperatører fra Danmark, Norge, Finland og Estland.
Aftenen begyndte med en opdatering om Thailands turismeprodukter, efterfulgt af en workshop med forhåndsbookede møder mellem købere og sælgere. Arrangementet blev rundet af med en middag og en lodtrækning med flotte præmier såsom hotelophold og flybilletter.

– Vi er meget glade for det store fremmøde og den positive feedback fra både vores thailandske partnere og deltagere fra rejsebranchen. Det viser os, at vores Amazing Thailand Roadshow to Nordic 2025 er en værdifuld B2B-platform, der styrker forretningsrelationer og skaber nye muligheder mellem Thailand og det nordiske marked, siger Patsalin Swetarat, direktør for Thailands turistråds nordiske kontor i Stockholm.
Et vigtigt marked for thailandsk turisme
Det danske marked er et af de vigtigste markeder for Thailand, og mellem 1. januar og 30. september 2025 har mere end 105.000 danskere besøgt landet. I 2024 besøgte over 138.000 danske rejsende Thailand, hvilket gør Danmark til en vigtig brik i udviklingen af thailandsk turisme og en stærk bidragyder til landets mangeårige popularitet blandt nordiske besøgende.