Renoveringen af Singapore Airlines’ loungefaciliteter i Terminal 2 i Changi Airport er påbegyndt den 15. april 2025 og forventes afsluttet i midten af 2027. De nyrenoverede lounges får 50% mere plads, flere siddepladser og opgraderede faciliteter, et større udvalg af mad- og drikkevarer samt en række signaturelementer fra SIA’s flagskibslounges i Changis Terminal 3. Det skriver flyselskabet i en pressemeddelelse.
Singapore Airlines flyver dagligt mellem Københavns Lufthavn og Changi i Singapore, og SIA’s nordiske chef glæder sig over, at renoveringen omhandler alle flyselskabets lounge-kategorier og vil gavne mange nordiske passagerer i transit.
“Investeringen i loungefaciliteterne i Terminal 2 er et synligt bevis på Singapore Airlines’ kontinuerlige engagement i at forbedre den samlede kundeoplevelse og bekræfter vores dedikation til at levere en rejseoplevelse i verdensklasse. Uanset, om vores kunder rejser med os på Economy, Premium Economy, Business eller First Class er deres forventninger høje, og jeg er glad for at renoveringen gælder samtlige af vores lounges og dermed vil gavne alle rejsende med loungeadgang,” udtaler Jagdish Bhojwani, General Manager for Singapore Airlines i Norden.
Business Class SilverKris Lounge udvides med 30%, hvilket øger både plads og komfort. Loungen får et hvileområde med lænestole, hvor kunderne kan slappe af før flyveturen samt et re-designet opholdsområde med forskellige slags siddepladser, herunder lænestole, sofaer og arbejdsstationer. Den udvidede buffet vil tilbyde både asiatiske og vestlige retter, og en ny fuldservicebar vil supplere madoplevelsen og servere frisklavet baristakaffe om morgenen og signaturcocktails om aftenen.