Annons:

Prisregn over Nimb Hotel: Hædret ved Small Luxury Hotels Awards, World Travel Awards og i Michelin-guiden

Nimb Hotel føjer i disse dage endnu flere prestigefyldte priser til hotellets liste af internationale hædersbevisninger. Blandt andet ved dette års Small Luxury Hotels of the World Awards 2025, hvor Nimb løb med The Club by SLH Award, som tildeles det hotel på verdensplan, der opnår den højeste vurdering blandt de mere end 300.000 medlemmer af The Club by SLH — et loyalitetsprogram for verdens mest passionerede og kvalitetsbevidste rejsende.

SLH-prisen er baseret på en kombination af gæstefeedback og bookingdata og er den eneste kategori i SLH Awards, hvor vinderen udelukkende vælges af gæsterne, og her slog Nimb altså de mere end 650 hoteller verden over, som er del af SLH.

 Richard Hyde, Chief Operating Officer hos Small Luxury Hotels of the World, siger om årets prisuddeling:
“Årets prismodtagere repræsenterer det bedste af vores medlemmer: fremragende hoteller, der udstråler individualitet, kvalitet og en urokkelig dedikation til uforglemmelige gæsteoplevelser. Disse hoteller og mennesker skinner ikke kun i deres egne destinationer, men sætter også standarden for boutique-luksus på den globale scene”.

SLH Awards markerer i år sit 35-års jubilæum og hylder de små, uafhængige luksushoteller, der udmærker sig ved personlig service, karakter og enestående kvalitet. Nimb Hotel er en del af denne globale samling, som i dag omfatter mere end 650 boutiquehoteller i over 90 lande.

 Michelin og World Travel Awards
Den fornemme SLH-pris kom blot få dage efter, at Nimb blev tildelt en nøgle i den nye Michelin-guide for hoteller, der anerkender exceptionelle gæsteoplevelser verden over. Kort efter fulgte endnu en triumf, da Nimb blev kåret som Danmarks bedste boutiquehotel ved de prestigefyldte World Travel Awards – ofte omtalt som rejsebranchens svar på Oscar-uddelingen. Dette markerer ottende gang, at Nimb modtager hæderen.

 Maria Oldenbjerg, som er direktør for Nimb Hotel, siger om de tre anerkendelser:
“Vi er utroligt stolte af den anerkendelse og opmærksomhed, vi har fået på det seneste. Den vigtigste ros er selvfølgelig den, vi får fra vores gæster i dagligdagen, men det betyder også utroligt meget at blive anerkendt af etablerede organisationer som SLH, Michelin og World Travel Awards. Det er en stor anerkendelse af hele vores teams utrættelige arbejde for at levere den mest personlige, luksuriøse og mindeværdige oplevelse for vores gæster. Disse priser bekræfter, at vores tilgang virker – at vi med vores magiske beliggenhed i Tivoli, store gastronomiske udbud, urban wellness og personlige service tilbyder en helhedsoplevelse, der afspejler København og tiltrækker et internationalt publikum.”

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.