“Vi er meget tilfredse med passagertallet og driften i april. Påsken bidrog positivt til, at vi leverede en solid belægningsgrad for måneden, på trods af at vi havde 25 procent højere kapacitet end i påskeugen sidste år. Desuden er vi stolte over, at Widerøe satte rekord i antal passagerer på én dag, og at de faktisk gjorde det to gange i april,” siger Geir Karlsen, koncernchef i Norwegian.
Solid drift og bookingtrend
Norwegian fortsatte med solid operationel drift gennem april og den travle påskeperiode.
“Jeg er stolt af alle vores kolleger, som fortsætter med at sikre solid punktlighed og regularitet. Det lover godt for sommerprogrammet fremadrettet, hvor billetsalget ligger højere end på samme tid sidste år. Vi er klar til en travl sommersæson med både fly og personale på plads,” siger Geir Karlsen.
I april annoncerede Norwegian og Strawberry, at Reitan Retail bliver ny partner og medejer af loyalitetsprogrammet Spenn. Under lanceringen sagde Geir Karlsen: “Dette vil give Norwegians, Strawberrys og Reitan Retails kunder endnu flere og bedre muligheder i fremtiden.”
Det skriver selskabet i en pressemeddelelse.