Annons:

Finnair modtager Five-Star Global Airline Award fra APEX baseret på kundeanmeldelser

Det er fjerde år i træk, at Finnair modtager den prestigefyldte Five Star Global Official Airline Rating, som er baseret på uvildig tredjepartsfeedback fra passagerer. Anerkendelsen uddeles af APEX, som er et globalt netværk af førende flyselskaber, leverandører og samarbejdspartnere i luftfartsbranchen.

”Denne anerkendelse har en særlig betydning for os, da den afspejler vores kunders stemmer. Det er et vidnesbyrd om vores teams engagement i hver dag at gøre kundernes rejse bedre,” udtaler udtaler Eerika Enne, Head of Inflight customer experience hos Finnair.

”Jeg er stolt af det arbejde, vores team har udført – og fortsat arbejder på – for at sikre, at vi også fremover kan leve op til denne standard. Vi vil gerne oprigtigt takke vores kunder for denne anerkendelse og for at vælge Finnair,” fortsætter Eerika Enne.

At forstå kundernes behov er kernen i Finnairs strategi. Fokusområderne inkluderer operationel pålidelighed, som i august 2025 lå på 99,3 procent, samt en smidig kundeoplevelse fra digitale kanaler og kundeservice til oplevelsen ombord og kabinedesignet. Finnair har for nylig fornyet kabinerne på alle sine langdistancefly, åbnet en ny, større Schengen- lounge i Helsinki Lufthavn og er i gang med at forny kabinerne på sine Embraer-fly.

Vurderingen bygger på certificeret passagerfeedback, hvor rejsende har vurderet over en million flyvninger på tværs af næsten 600 flyselskaber globalt.

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.