Annons:

ESS Group kåret som Årets Kundeservice

Hotelgruppen ESS Group fortsætter med at indsamle priser. Nu er virksomheden blevet kåret som Årets Kundeservice i ImBox Customer Service Awards 2025.

– Vi er utroligt stolte! Denne pris tilhører hele vores fantastiske team, som hver dag gør deres yderste for at levere service i verdensklasse. At blive anerkendt af ImBox på denne måde er et bevis på, at vores arbejde gør en forskel – og at vores kultur, hvor omsorg og erfaring altid kommer i første række, faktisk er mærkbar i hvert opkald, chat og e-mail, siger Isabelle Mörk, Head of Guest Service Team hos ESS Group.

ESS’ kundeservice håndterer omkring 4.000 opkald og 1.800 e-mails hver uge med en gennemsnitlig ventetid på 1,5 minutter – et bevis, ifølge juryen, på, hvordan digital service kan være helt i top.

Samtidig fortsætter koncernen med at styrke sit brand både i Sverige og internationalt. Det nyåbnede Maryhill Estate i Skåne har tidligere indtaget vores plads på Travel + Leisures prestigefyldte It List 2025, som fremhæver verdens 100 bedste nye hoteller. Maryhill er det eneste svenske hotel uden for Stockholm, der har kvalificeret sig – og det første fra ESS Group, der er på listen. Hotellet, der åbnede dørene i november 2024, er indrettet i det historiske Hill House-slot fra 1918 og kombinerer luksuriøs indretning med et blomstrende tema og et stort svømmelandskab.

Udover succeserne på hjemmebane nærmer ESS Groups internationale debut sig også. Den 1. november åbner Rox Resort i Køge. Med 158 værelser, havudsigt, en kinesisk-inspireret restaurant og et storstilet resortkoncept markerer åbningen en ny æra for hotelgruppen.

Med kundeservice i verdensklasse, international anerkendelse og et voksende hotelimperium viser ESS Group, at deres oplevelsesdrevne koncept fortsat gør en forskel – både i Sverige og uden for landets grænser.

 

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.