Annons:

Ny marketingchef hos Small Danish Hotels

Efter næsten fem år hos VisitAarhus tiltræder Nanna Fangel-Henriksen jobbet som marketingchef hos Small Danish Hotels.

Nanna kommer med spidskompetencer inden for positionering, strategi og branding. Nannas forretningsforståelse for at øge kendskabet via et hundrede procent afsæt i data og adfærd skal være med til at sætte og holde kursen i Small Danish Hotels’ vækststrategi, siger Finn Kræfting som er adm. direktør for Small Danish Hotels.

Nanna Fangel-Henriksen kommer direkte fra VisitAarhus, hvor hun har været ansat i knap fem år – senest som Brand Manager. Dertil har hun solid hotelindsigt efter seks år i Scandic Hotels som Marketing Manager med et stærkt fokus på bl.a. digitale platforme og loyalitetsprogrammer.

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Vores regler er enkle:Hold en god tone og vis respekt for dem vi skriver om og andre læsere, som kommenterer artiklerne. Alle kommentarer redigeres af redaktionen.

0 kommentarer Åbne

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.