Black Friday blev en stor succes for TUI

Rejseselskabet TUI oplevede en stor stigning i salget af rejser under Black Friday-weekenden sammenlignet med sidste år.

24 procent. Så meget steg salget af rejser i sidste weekend sammenlignet med samme weekend sidste år. Størstedelen af salget gik til vinterrejser.

– Mange af vores gæster har naturligvis ventet på denne weekend. Vi er glade for at se en så stor stigning i salget sammenlignet med samme periode sidste år. Det understreger, at vi er på rette vej, siger Mikkel Hansen, kommunikationschef for TUI i Danmark.

82 procent af TUIs salg, under Black Friday i Danmark, var vinterrejser, mens de resterende 18 procent var til sommermånederne. Rejseselskabet tilføjer, at de aldrig tidligere har haft ligeså mange kampagnekoder og tilbud på samme tid, som de havde denne weekend.

– Vi var meget tilfredse med antallet af tilbud i år, og det ser ud som om, at danskerne havde det på samme måde, afslutter Mikkel Hansen.

Kommentarer är stängda.