Annonce:

Annonce:

SAS svarer: Vi kan ikke nå tilbagebetalinger på syv dage

Svensk pressechef udtrykker forståelse overfor frustrerede forbrugere. Men vi klarer ikke at gennemføre alle tilbagebetalinger på syv dage, tilføjer hun.

SAS’ svenske pressechef, Freja Annamatz, svarer på SVT på den direkte trussel om millionbøder til SAS, den svenke forbrugermyndighed, Konsumentombudsmannen, lancerede torsdag.

Til SVT siger Annamatz, at SAS forstår, at ”mange kunder er frustrerede over ikke t have fået deres penge for aflyste rejser”. Og hun tilføjer, at flyselskabet vil refundere samtlige passagerer. ”Det vi ikke magter, er at gøre det i løbet af syv dage. Men vi gør alt for at fremskynde processen” siger hun.

KOMMENTARER

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Våra regler är enkla: Håll en god ton. Visa respekt för dem vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras av redaktionen.

0 KOMMENTARER ÖPPNA

Abonner gratis på Travel News’ nyhedsbrev og få de seneste nyheder fra rejsebranchen på alle hverdage inden kl. 8.