Siden svenske Gotlandsbolaget købte ruten mellem København og Oslo for et år siden, er der investeret et trecifret millionbeløb i opgraderinger om bord. Sammen med det høje serviceniveau har investeringerne bidraget til øget gæstetilfredshed.
Nu er turen kommet til at dykke endnu dybere ned i gæsterejsen og styrke synergierne på tværs af afdelinger. Og det er her Jakob Lunøe kommer ind i billedet.
“Vi har headhuntet Jakob til rollen, fordi vi tror på at hans erfaring gør ham til den helt rette person til jobbet. Jakob kender branchen godt og har blandt andet været direktør for Albatros Expeditions. Derudover har Jakob stor erfaring fra it-branchen. Med den kombination er vi sikre på, at Jakob kan hjælpe os med at tage vores gæsteoplevelser til det næste niveau,” siger Kim Heiberg, EVP – Head of Go Nordic Cruiseline.
Fokus på den digitale gæsterejse
Jakob startede i den nye stilling 3. november og har store ambitioner for fremtiden.
“Jeg glæder mig til at lære mine mange nye kollegaer at kende. Den nyetableret afdeling spænder bredt og inkluderer alle de afdelinger, der har direkte kontakt med vores gæster. Min opgave bliver at binde os endnu tættere sammen og se, hvordan vi kan forbedre gæsterejsen fra første kontakt og hele rejsen igennem” siger Jakob Lunøe VP, Head of Guest Experience & Operations.
Med Jakobs baggrund og mere end 10 års erfaring med software, er der helt naturligt stort fokus på digitalisering af gæsterejsen.
“Vores gæster får hver dag fremragende oplevelser i mødet med dygtige medarbejdere både om bord og på land. Min ambition er at understøtte det møde med en stærk digital gæsteoplevelse. Vi skal holde vores gæster nært og gøre det endnu lettere for dem at gå på opdagelse i de mange muligheder om bord og på destinationerne,” uddyber Jakob.